Sömnvanor

Som småbarnsförälder får man ofta frågan om hur det går med sömnen. Och vår bebis har sovit jättebra från början. MEN man behöver ligga bredvid i sängen, annars vaknar hon. Vilket gjort att jag numera går och lägger mig vid ca klockan 8 senast….

(null)

Det blir en del fönstershopping om man säger så. Men just nu jobbar jag hårdast med att försöka sälja saker. Jag har satt ett mål att försöka få ihop 500 kr på Vinted.
Det går ganska segt. Jag kan verkligen rekommendera att köpa grejer via Vinted, för folk har verkligen låga priser på allt. 
Jag har även ett par försäljningar på Sellpy. Man får ju inte mycket per såld vara, men jag har ändå blivit förvånad över hur mycket en del har sålt för. För det går att göra riktiga fynd även på Sellpy om man orkar söka.
Ska nog sluta sälja grejer när jag kommit upp i mitt mål, det är rätt bökigt med att hålla på att packa grejer, posta, syna grejer, osv. Jag föredrar att shoppa i andrahand snarare än att sälja 😊

Kommentera här: