Årets Lista!

Jag har ju för vana att göra någon slags liten mållista varje år med grejer jag skulle vilja klara av/göra förr eller senare. Här kan du läsa förra årets lista
 
Årets lista är tio punkter kortare och har lite flera "öppna" mål, sådana man inte kan svara ja eller nej på huruvida de blivit uppfyllda eller inte.
 
Här är den;
 

1.       Betala av på studielånet

2.       Åka till Åland en gång

3.       Foo Fighters i Göteborg

4.       Resa utomlands

5.       Sy klart kostymen

6.       Börja göra pull-ups i wod’ar

7.       Fullfölja ytterligare en push-up challenge

8.       Ta kroppsvikt i benböj

9.       Klara milen under 51 min

10.   Springa ett lopp

11.   Klara en handstand pushup

12.   Träna på att hänga och klara 3 min i sträck

13.   Stå upp på jobbet en hel vecka

14.   Läsa ur en bok per månad

15.   Köra den andra ölsatsen också

16.   Äta nyttigt årets tre första månader

17.   Koka igenom en hel kokbok

18.   Bli bättre på att crawla

19.   En in – en ut, gäller i garderoben

20.   Klara en muscle up

21.   Slänga en sak varje dag i en månad

22.   Skaffa en till krukväxt på jobbet

23.   Inte äta middag framför TV’n en månad

24.   Sluta rätta adresser på jobbet och be om annat om jag har för lite att göra

25.   Bli bättre på orientering/komma igång med den igen

26.   Ta några högskolepoäng

27.   Tvätta fönstren och försök hålla det finare hemma

28.   Rensa i sociala medier

29.   Äta på Amano

30.   Försöka låta bli att småhandla

31.   Genomföra flera Benchmark-wodar för att få något att jämföra

32.   Hyra längdskidor för att se om jag tycker det är kul eller inte

33.   Ta åt mig ett nytt ansvar på jobbet om det erbjuds

34.   Använda alla kläder en gång

35.   Prova igenom berget av krämer

36.   Dricka mera vatten

37.   Göra eget surdegsbröd

38.   Snatch 30 kg (full)

39.    Bli mästare på foodprepping

40.   Gå på långtur i Bergslagsleden

41.   Lära mig stå på huvudet

42.   Springa ytterligare ett lopp som är längre än milen

43.   Försöka plocka upp ett musikinstrument en gång i veckan (ev. köpa elpiano/synth?)

44.   Skaffa kettlebells och köra den där träningsutflykten vi funderar över

45.   Beställa foton och hänga upp på väggen

46.   Gå på teater

47.   Skriva i bloggen en gång i veckan

48.   Marklyft 110 kg

49.   Rensa i datorn (Hemma OCH på jobbet)

50.   Skicka födelsedagskort till familjen

Kommentera här: