Semester!

Idag är det torsdag, så jag har snart en och en halv dag av årets semester kvar.
 
Det är första gången vi stannat hemma på semestern och inte rest någonstans (om man inte räknar Åland). 
Tre veckor har gått fort.
 
Första veckan var vi på Åland och hann med att turista en hel del;
Vi sprang Bomarsund Trailrun, fick rundtur på Föglö av min mormor, spelade äventyrsgolf, var på kräftskiva, besökte museum och gosades med kattungar.
 
Sedan har vi varit hemma och gått på tur i skogen hela två gånger, gjort en glassresa (!!) till Söderköping, gjort en shoppingdag i Stockholm och så ska vi springa ytterligare ett lopp ikväll (Blodomloppet). Jag kommer inte att hinna läsa ur några böcker har jag konstaterat.
 
Nu ska jag njuta av att ta det lugnt i ett par dagar till innan vi får börja planera inför nästa semester. Per vill också fira sin 30-årsdag med att resa bort, så vi hinner med hela tre semestrar och två resor i år. Inte illa pinkat!
 
Min dropbox är inte synkad, såhär såg jag ut senast vi var på Åland. Även denna gång köpte vi en flaska bubbel på båten och firade att vi tagit oss över Ålands hav.
 
 
 

Kommentera här: