Klubbmästerskap x2

Den här veckan har jag hunnit med hela två klubbmästerskap.
 
Först ut var nattorientering i torsdags.
Banan skulle vara 3,3 km fågelvägen tror jag, jag tog mig runt på 52 minuter.
Det går inte så snabbt med andra ord.
Men nu sprang vi ju faktiskt i mörkret, så jag höll mig till lite större vägar då det är väldigt svårt att hitta stigar i mörkret. Men min nya pannlampa fungerade helt okej iallafall.
 
 
Och idag har det varit boxtävling med Crossfiten.
Jag är verkligen inte någon tävlingsmänniska, noll pannben typ. Jag gör det enbart för att jag tycker det är kul,
och så älskar jag att halvvägs in ifrågasätta varför jag utsätter mig för sånt här, och att faktiskt slutföra det jag håller på med. Typ som förra helgen då jag sprang 22,5 km genom mest vattenkärr och lera, det älskar jag.
Iallafall tog vi oss till final, och så fick jag nytt PB i marklyft (TRESIFFRIGT) så jag är mycket nöjd med dagens prestation.
 
 
 

Kommentera här: