Top 10 - I love lists!

Topp 10 saker som händer just nu!
 
  1. Vi har skaffat bil!!!! Eller vi hämtar den på tisdag. Det är en vit Golf på leasing för 3030 kr i månaden. 
  2. Vi har bokat flyg till New York i sommar! Med ett par dagar på Island. Det är dags att börja leta efter alla bästa tipsen, den här resan skall detaljplaneras så att vi inte missar något! För vi kommer typ inte att ha råd med fler långresor efter detta, haha! 
  3. Jag fyller år på onsdag. 29 år. Ingen kris här! Men jag hittade ett program på dplay om ett gäng kids som ska ta studenten och kände mig mycket gammal och vis i de 12 minuter som det första avsnittet varade.
  4. Jag har långhelg! Två veckor i rad tillockmed!
  5. Jag har typ fem olika afterworks inplanerade innan midsommar. 
  6. Och efter AW två dagar i rad blir det boxtävling den tredje, så jag tror det blir lugna puckar. Vill inte göra tusen burpees bakis liksom.
  7. Mina tv-favoriter just nu är; Doctor Who säsong 10 som sänds på BBC (går ej att se från sverige, så man får ladda ner någonstans), nya Twin Peaks på HBO som inte får någon handling förrän i avsnitt fyra, RuPauls dragrace på netflix om man bara vill ha lite mindless tv-tittande och så kollar jag in en massa gamla avsnitt av Outsiders på dplay.
  8. Jag fick lön idag, den här månaden också!
  9. Jag har bytt profilbild på facebook. Det här är stort. Per har tyckt att det är dags för mig att byta hela det senaste året.
  10. Jag har kvällsmaten för dagen på G. Det blir hamburgare med hembakt bröd, jag ska gå ut och köpa en sprayflaska nu, för de skulle tydligen sprayas hit och dit med vatten enligt hamburgarproffset Cramby. Jag kör på hans tips om att blanda ner ett paket finhackat bacon i köttfärsen också, och funderar på om jag ska börja springa på loppis för att köpa en köttkvarn...
 

Kommentera här: