Bäst på att vara sämst

Jag tänkte visa lite ödmjukhet och göra en lista med grejer som jag är rätt så kass på.
Men jag tänker fortsätta göra dem, trots att det är tråkigt att göra saker man är dålig på.
Har du Grit? Det är nämligen så man lyckas.
 
- Löpning
Jag sprang blodomloppet, 10 km, på 51.15 i torsdags, vilket är typ personbästa. Jag blev ändå omsprungen av små tanter och barn typ.
 
- Köra bil
Jag var till ICA Maxi för en stund sedan, fick motorstopp vid rödljus i uppförsbacke. Jag fattar inte, vilken idiot som helst verkar kunna köra runt, men jag blir mest nervös fortfarande.
 
- Orientera
Jag har börjat i en nybörjarorienteringsgrupp för vuxna, idag. Det är bara att läsa en karta och springa, kan man tycka. Men försök göra det SAMTIDIGT.
 
- Springa Hinderbanelopp
Jag är typ sämst på alla hinder, eller så är jag rädd för dem (eller både och). Egentligen vill jag bara springa (långsamt) och göra straff-burpees och få en medalj för det. Vi körde Tough Viking i lördags och det var en lång sim-sträcka som jag gillade. Så jag börjar på allvar fundera på om swim-run vore något att satsa på istället.
 
- Sminka mig
Jag såg den här videon på youtube häromdagen. Jag skulle vilja påstå att jag gör typ samtliga misstag hon nämner i klippet, haha!
 
 
 
 

Kommentera här: