Action Run

Idag är det Action Run!
 
Och jag är så sjuuukt nervös. 
 
Saker jag är rädd för:
- Att bli blöt och jättekall, särskilt det här hindret.
Men det har typ haglat och kommit snöslask omvartannat i veckan, så det kunde varit värre. Dessutom har jag hört att det är kallare i Västerås.
- Att jag inte har Per med mig som kan knuffa mig över alla hinder. Nu får jag förlita mig på mina kolleger istället.
 
Saker jag iallafall inte behöver vara rädd för:
- Mina kolleger är räddare än mig och kommer förmodligen inte att märka att jag springer som en kärring tills nervositeten lagt sig.
- När vi kommer till armgång över ån i ringar så är vi redan blöta, så det gör inget om jag totalfailar och faller i.
-Det finns inga jättehinder som jag ser direkta dödsrisker i att försöka mig på. 
Typ denna: (Som jag eventuellt lovat att anmäla mig till 2018...)
 
 

Kommentera här: