Hårigt

Jag var till frisören förra veckan. Förr färgade jag alltid håret själv och det såg alltid fult ut. Nu har jag lärt mig att gå till någon professionell så blir det bra på en gång. Det är så fruktansvärt dyrt bara.
Jag satt seriöst och funderade på om jag ska satsa på peruk istället? Katie price kör ofta peruk. Jag tycker den här konstiga trenden med grått hår är häftig på instagram men är tveksam till om den står sig IRL.

Jag kan dessutom tillägga att det inte blev någon häftig förändring, utan bara folieslingor och toppning. Lite sugen är jag på att köra i en rosa färgbomb igen, men inte direkt efter att ha betalat typ tvåtusen spänn för att få det blont.

Nåja, huvudsaken är att jag kan sätta upp det i tofs när jag kör crossfit tänker jag. Eller fläta, som är bästa löpnings-frisyren (då krockar inte håret med mina sporthörlurar).

Kommentera här: