Fredagsfavoriter

Hallå! 
Jag tänkte bara tipsa lite om mina favoriter senaste veckan!
 
Propud Lussekatt
 
De här är typ det godaste! Propud Choklad är en riktig höjdare, men nu har de gjort en ännu bättre smak!
Jag var lite besviken över deras senaste smaker (hasselnöt, blåbär och citron) eftersom de var så mesiga, men den här är super! Typ synd att det är limited edition, för jag äter gärna julsmaker året om!
 
2117 Kiruna Parka
 
 
Den här köpte jag för ett par veckor sedan. Jag ångrar aningen att jag inte tog den i en mindre storlek. Men jag ville ha en jacka som fungerar att svänga med armarna i och ha en tjock tröja under. I övrigt är jag riktigt nöjd! På rea från sportamore.
 
L'occitane Duscholja och Loreal BB-creme
 
Den här duscholjan doftar extremgott, kan rekommenderas!
Och jag fattade inte grejen med BB-creme innan jag provade den här. De jag provat innan har varit alldeles för täckande och därmed svåra att få jämna i något slags naturligt resultat. Men den här skiftar färg när den kommer på huden. Och ger mer fukt än en vanlig foundation, så det är en ny favorit i badrumsskåpet!
 
 

Kommentera här: