Planning

Nu är det galet skönt att vara hemma och jag har hunnit se ikapp julkalendern.
Så vad passar bättre än att börja planera in roliga saker framåt i tiden?
 
Så idag skickade vi in anmälningar till Lidingöloppet (23 sept 2017) och Action Run Örebro (29 april 2017).
Per ska dessutom springa Toughest, men jag avstår, jag är lite mesig och rädd för stora hinder...
Desutom är han lite snabbare än mig och vill gärna springa åtminstone ett hinderbanelopp utan mig som bromskloss, haha.
 
Istället funderar vi på att kanske ta någon kombinerad långweekend/lopp utomlands. I år gjorde vi ju Tough Viking i Helsingfors. Just nu är vi lite inne på Tough Mudder i Irland kanske, till nästa år. 10-12 miles (16-19 km) verkar vara standardlängden på ett lopp i Storbrittannien, lite längre än hemma alltså, bra träning inför Lidingö.
 
Jag känner mig inte direkt i toppform efter två veckors restaurangmat med tillhörande vin i Sydafrika. Så det är bara att sätta igång nu!
 
 

Kommentera här: