Om skadedjur

Jag hittade ett recept på våfflor som passade ihop med min diet som jag testade, men det var inte riktigt samma sak utan något sött till. Jag försöker hålla allt som smakar sött till ett minimum. (Här är en länk till en video någon hade tipsat om på facebook häromdagen som är intressant)
 
Iallafall konstaterade jag att paketet Fiberhusk angripits av silverfiskar! Jag har inspekterat alla andra paket i hela skåpet utan att hitta något, så jag slängde snabbt in fiberhusken i frysen (Det är rysligt dyrt att köpa nytt).
 
Efter lite googling kan jag dock omöjligt säga om det kommer att hjälpa. Silverfiskar brukar tydligen inte angripa livsmedel?? Någon som har koll??
 
Tur att jag inte är så kräsmagad (då hade jag varit ett mycket hungrigt barn). Lite extra proteiner är ju bra....
 
 

Kommentera här: