Statusupdate

Tänkte jag kunde uppdatera världen om min träningsstatus.
Jag har tränat lite mindre nu i sommar, dels för att jag har ett riktigt jobb om dagarna och för att gymmets öppettider är lite kortare (springa utomhus är skönast på vintern).
 
 
Har blivit lite pass, som synes.
 
Dieten har jag också fuskat med, i början gjorde det inte så mycket utan jag har stått ganska still. Det är lättare att hålla diet när man har ett jobb och blir tvungen att äta regelbundet. Men så fikar man ju en del på jobbet också... Upptäckte att vikten sakta började krypa uppåt igen förra veckan och har gjort ett krafttag för att komma igång igen.
Folk kan säga vad de vill om att alla slags dieter är lur och att man mår bäst av att äta "riktig mat", jag tror att man inte ska lyssna på andra utan hitta det som fungerar just för en själv. Det är sällan folk lever som de lär ändå.
 

Kommentera här: