Weekend

Det var ett tag sedan jag skrev senast, och sedan dess har jag hunnit fixa körkortet (ÄNTLIGEN!!). Men ännu inte hunnit köra runt något själv (oklart när det blir av, vi har ju inget behov precis av att ta oss någonstans med bil...).
 
Vi bestämde oss också för att köra på med Crossfit och har bundit upp oss på galenskapen ett helt år framöver. Får se om det blir några HSPU's eller Double Unders såsmåningom. Men just nu är det lite av en bedrift att jag överlever ett helt pass tycker jag nog.
 
Förra helgen var vi och såg In Flames på Conventum. Med tanke på att det är tredje gången jag såg dem skulle man kunna tro att de var mitt favoritband eller nåt. Inte riktigt kanske, men jag hör iallafall skillnad på flera av deras låtar (Metal kan ibland vara en timmes bröl till något som mest låter som världskrig)
 
Den här helgen ska vi iallafall åka bort till Stockholm för att gå på The Prodigy!
Vi valde hotell baserat på frukosten (Clarion Sign) som vi tänker avnjuta hela två dagar i rad och köra halvdag på jobbet även på måndag. Känns lyxigt.
 

Kommentera här: