Nya tag!

Inleder veckan med flyttledighet, som jag upptäckte att jag kunde ta ut i fredags vid lunchtid. Så jag har himla flyt och får kort vecka nu!
Egentligen har vi ju redan flyttat, men jag ska cykla iväg och kvittera lite nycklar och sånt.
Och så känner jag att jag kan behöva en dag extra då förra veckan var något stressig, ska bli så skönt att komma igång och laga ordentliga lunchlådor bland annat.
Annars började jag veckan med nya rekord!
 
 
Vi har rätt mycket intervallträning i vårt träningsschema, så jag förväntar mig att fortsätta i samma takt. Innan har jag mest sprungit långt och långsamt, det är lite mera njutningsfullt än att flåsa på som en döende hund ungefär.
 
På tal om hundar fick jag ett mycket märkligt försäljarsamtal i morse. Till att börja med pratade killen skånska och hade en förening med typ världens längsta namn som jag inte hörde alls.
Han inledde med att han ringde till mig med anledning att han hört att jag gillar hundar. Det gör jag inte.
Det tyckte han var konstigt, och att han måste ha ringt fel johanna eftersom han hade hört att hon älskade hundar. Det stoppade dock inte honom från att försöka få mig att rädda hundar från att bli massavrättade, så jag ljög ihop att jag satt på jobbet. 
 
 

Kommentera här: