Cleveage



Jag har ett helt fantastiskt linne på mig idag, och en mycket bra BH.
Kanske lite för bra...haha

Nu ska jag börja cykla in mot stan snart, jag ska fylla bankkontot med cash innan jobbet tänkte jag.
Hoppas det är lång kö så att jag inte åker in alldeles för tidigt.

Det här med matlådor är inte heller riktigt min grej. Jag har lite torra brödbitar hemma jag kanske kan bre smör på och ta med. Annars brukar jag köpa måltidsersättningar ibland (jag har visserligen proteinpulver hemma för att laga egen mycket billigare, men det är så otympligt att släpa med sig allt). Eller så tar jag med frukt, men man blir ju inte mätt på frukt och grönt så det slutar alltid med en chokladbit då.
Att det ska vara så svårt att vara nyttig!
1 Nils:

skriven

Snyggt! Riktig sommarkänsla!

Kommentera här: