Wish

En gång för längesedan (21 juni 2016) så hånade jag Wish för att bara sälja konstigt Kinaskräp.
För att sedan beställa därifrån och konstatera att jag gillar att beställa konstigt kinaskräp.
 
Så det är med stor sorg jag tog emot nyheten om att priserna kommer att höjas.
Att betala moms har jag inget emot, 25% på något som är nästan gratis blir ju inte så mycket.
Men Postnords ocker till administrationsavgift gör mig förbannad på riktigt.
 
Så jag tänkte se tillbaka på the good times och skriva om mina bästa köp från wish!
 
En massageboll, billig stenhård plast visserligen, men jag har den på jobbet och brukar rulla den under fotsulorna.
 
 
En bralette, jag har annars som regel att inte beställa kläder från wish då allt är skitfult, men plockar man ut de konstiga runda inläggen som alltid kommer med så är det faktiskt ganska najs!
 
 
Iläggssulor till skor. Jag köper mest skor på nätet och tar oftast storleken större om jag är osäker, då får man sätta i en extra sula för att få skon att passa. Ett plus om den är mysig!
 
 
Cheerleadingkostym (bara klänningen), kommentar överflödig.
 

Kommentera här: