Shopping

Idag körde vi en utflykt till Vingåker. För nu har vi bil och måste hitta på ställen att åka till. :)
 
Vi lyckas rätt bra på att turas om att köra bil. 
 
Idag tog jag hemvägen. Per, som ju är man, hade gett upp shoppingen långt innan mig, så han förtjänade att få vara DJ på hemvägen, tyckte jag.
 
Jag köpte ett par billiga shorts (100 kr från whyred!), byxor från tiger (nedan), en axelbandslös bh-top och sandaler (nedan). Samt ett par skålar från Iittala, den med tuppen hade jag redan en likadan av hemma.
 
På tal om mjuka bh. Är det bara jag som hatar de här skumgummi-rundlarna som de alltid lägger in? (som man visserligen kan plocka ut) Jag fattar inte vitsen med dem. De är fula och suger upp svett (ja, de är ofta i träningskläder också). Men jag vågar liksom inte slänga bort dem ifall de har någon smart funktion jag inte fattat ännu.
 
Nu ska jag ladda mentalt inför att handla mat också.
 
 
 
 

Kommentera här: