Nätshopping-tips

Tänkte bara tipsa om min senaste nätshopping!
För jag har gjort så himla bra fynd!
 
Bulkpowders
Jag gillar att äta banan med mandelsmör på. Nötsmör i sig kan smaka ganska strävt och tråkigt, men det är supergott i kombo med frukt!
Kung markattas på coop är visserligen top notch i smak och konsistens, men 60 spänn för en pytteburk känns lite motigt.
Så jag köpte ett helt kilo för 170 spänn från Bulkpowder, helt ok! De hade några varianter med choklad som jag överväger att pröva nästa gång, inte så paleo kanske....
 
Säljer ut restlager och varor med kort datum osv. Jag köpte kokosfett, mandelmjöl, d-vitaminbrus, ingefäraextrakt och en pocketbok (Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran♥). Något förslag på hur man ska äta ingefäraextraktet? Passar det i kaffe?
 
 
 

Kommentera här: