Much fun with money

Idag är det lönedag, så jag startade dagen med att anmäla mig till nästa års Lidingölopp!
Som sagt ska jag slå min tid (på 3.40... kommer inte bli svårt) och är taggad redan nu!
 
Så taggad att jag tänkte börja kvällen med att snöra på mig skorna och dra ut en mil! Benhinneinflammationen tycktes snarare bero på overhead squats än överbelastning, så jag känner mig fit for fight!
 
Något annat som kommer att bli en utmaning är att hålla sig vaken en hel natt 12-13 december. För jag har köpt biljetter till SF bios luciavaka, tre filmer på en natt! Huj, jag som är en tant och gärna är i säng innan tio.
 
Per är bortrest så resten av kvällen tänkte jag spendera med Ben & Jerry och hitta viner till min vinprovning (det blir inte Heinrich som jag skrev om förut eftersom vi blir så många! Men jag har redan beställt hem ett annat jag tror att fungerar!) det är god idé att fixa planeringen redan idag om jag hittar mer i beställnings-sortimentet.
Och så tänkte jag köra ett långkok på högrev, så jag kan häva i mig lite riktig mat också efter glassen.
 
Men först, löpning!

Kommentera här: