Piece of art

I helgen när vi lånade bil och jag övningskörde så åkte vi till Kvarntorpshögen.
(Fått ny uppkörningstid i september och känner att då kommer det att gå vägen!)
Dit har vi faktiskt inte varit förut, det finns en skulpturutställning med bl.a. en massa grejs Lars Vilks har gjort, men vi tittade nog mer på utsikten. Annars är det ett populärt ställe att träna på, så kanske vi kör det nästa gång.
 
 
 
Igår fortsatte jag att titta på konst då jag lyckats få en mycket åtråvärd plats på en guidad vandring på open art.
 
Vi var bl.a. upp i det halvfärdiga huset och hälsade på Engelbrekt.
 
Och tittade på tant-armén inne på scandic.
 
Det är så sjuuukt mycket utställningar här just nu att vi knappt hann se något igår på visningen, så jag kan ju gå en tur i helgen och se resten.
Och så ska jag springa lite, kanske redan imorgonbitti (??) Jag har fått hem nya löparskor som jag är så sjukt sugen att provspringa! De är en slags blandning mellan strumpa och sko. Ikväll har jag dock bokat in spinning som alldeles nyss blev ett dubbelpass då jag upptäckte att de kör core direkt efteråt. Det är typ omöjligt att träna för mycket mage.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: