Nearly there

En och en halv vecka kvar till semester! Så nu är det nedräkning!
 
Annars flyter det på och jag lyckades hitta ett hotellrum till Metallica i Göteborg (I've got insane booking-skills!) trots att det var fullbokat sisådär två månader i förväg. Och så har jag bokat 5 nätter i Prag under semestern.
Enda stället som är svårt att boka är Åland, som jag nog skippar i sommar. Jag tror den Grekiska skärgården blir liiite roligare att besöka (om det inte visar sig att vi får ta med hela reskassan i cash och blir rånade första dagen).
 
Nu ska jag på spinning.
Lite märkligt egentligen, att sitta i en källare på en stillastående cykel när det är fint väder ute.
Bu believe me, sol och värme är inte kul att löpträna i (dessutom körde vi löpning igår). Ska bli intressant att se om vi lyckas hålla igång under semestern, jag fick hem en Lidingöloppet-tröja idag som jag hängde i hallen som påminnelse.
 

Kommentera här: