Semesterträning

Att hålla i träningen under resandet har i ärlighetens namn gått ganska illa.
Efter en sen kväll med några öl vill man inte stiga upp tidigt, vilket är den enda tiden på dygnet man vill träna om man befinner sig på varmare breddgrader. Fast å andra sidan promenerar man ju en hel del på resande fot.
 
Detta trots mina förberedelser!
 
Här är tips på hela 92 pass från pinterest!
Och här har jag radat upp alla mina favoriter utan redskap.
Förslagsvis väljer man ut några, kör cirkelträning eller tabata (träna 20 sek, vila 10 sek)
 
 
Iallafall, här var exempel på vad jag inte gjort i Pag. (Och förmodligen inte kommer att göra i Grekland)
Istället kör vi hårt nu några dagar när vi är hemma och nu är kroppen minst sagt stel! (Efter milen i tisdags och Bodypump igår) Och det ser ut att kanske bli ett par varv upp på högen idag (?!)
 
Däremot har vi lyckats hyfsa med att göra armhävningar varje dag (pushup challenge!) men jag har stannat på 24 i flera dagar nu... Och så sprang vi faktiskt upp för en kulle i Prag!
 
 
 

Kommentera här: