Disco

I år tänkte vi fira nyår hemma eftersom vi inte orkade ta oss någonstans. Fast idag ska vi först ta oss till gymmet och senare matbutiken. Och inatt tänkte vi ta oss in till stan för att kolla in raketerna.
 
På gymmet blir det discopass, så jag kör everything pink och drog ett varv med krustången i håret tills jag lessnade (inte så länge, svettas antagligen ändå bort eventuell frisyr senare). 
På schemat står:

Torsdag 31 dec

”CrossFit Disco”

70 Doubleunders

60 KB snatch 24/16kg

50 Boxhopp

40 Burpee Wallball 9/6kg

30 Chest to bar

20 Ground to overhead 60/40kg

10 Armhävning m klapp

Jag kommer att dö ungefär på burpee wallball tror jag. 50 boxhopp gjorde vi på julafton också, så det ser faktiskt ganska överkomligt ut.

 


I bakgrunden skymtar en av mina julklappar också, en steghylla från Åhlens! Vet inte riktigt exakt var jag vill ställa den ännu, men sovrummet blir bra sålänge. Och så ser man faktiskt ännu en julklapp i bokhyllan, en giftbox från Bodystore. Jag har funderat på att fylla upp badkaret och ta en spakväll med mig själv hela veckan, men det är stressigt att göra ingenting.

Kommentera här: