Random

Nu har vi skruvat ihop det mesta från ikea, bara den där jäkla köksön kvar, som vi måste skruva isär igen och montera upp i köket, för den går inte genom dörröppningen!
Fast just nu är P på affärsresa (vi statligt anställda har det inte lika fancy) så jag är ensam hemma. Jag hade tänkt hinna med vårt träningsprogram ändå, men igår var jag till Grythyttan och provade viner, och var verkligen inte pigg när jag kom hem. Och idag startade jag dagen med ett tabata-pass och den nedre halvan av min kropp tvärdog. Känner att rumpan kommer vara mör morgon, så kanske inte läge för långpass löpning i utmanande tempo...
Inte långt kvar till Tough viking nu, som är vårt träningsmål. Kommer förhoppningsvis inte göra bort oss helt!
Annars såg jag nyss en bikini på hm.se som kan vara en tolkning av att bada i vassen. (999kr, undrar om man får de hiskeligt fula tofflorna på köpet?)
 

Kommentera här: