#Dagsattladda

 
Tänkte springa vårruset ikväll, så nu är det hög tid att ladda!
Har med tidtagning i år för att få ställa mig längst fram, haha. Blev liiite för mycket kryssande mellan tanter med gångstavar förra året :)
Anmälde mig att springa med mitt gym också, roligare med ett lag! Förra året var jag helt själv och då får man ju ingen picknick.
 
Hamnade mittemot en så kul tjej på tåget hem också. Hon hade nog någon slags handikapp, men kul att småprata på vägen hem och få hennes syn på saker och ting. Annars är det en tjej som började samtidigt som mig som också åker tåg till Örebro jag brukar prata med under de väldigt snabba 18 minuter jag tågpendlar. Måste nog cykla till jobbet någon gång så fort jag fixat en bättre cykel. Fredagmorgnar kanske, då jag inte längre har tid att gå på spinning.
 

Kommentera här: