Update

Har inte skrivit här på ett tag nu, så jag tänkte upplysa intresseklubben med vad jag har haft för mig!
 
Jag var hemma och sjuk nästan hela förra veckan! Apa-tråkigt, men jag har snart kommit ikapp i Game of Thrones. Jag måste ju sett klart den senaste säsongen innan det börjar en ny!
(Jag som vanligtvis inte tål att se blod på tv.... )
 
I lördags fick vi fin-besök från Ålands-holmen. Och jag fick en tidig födelsedagspresent, jag tror bestämt att jag fyller år oftare än vad som är normalt (i höstas fick jag en fanfar på ett orkester-rep, jag fyller år i maj!). 
 
Idag har jag varit en sväng till universitetet och haft lektion. Nu funderar jag på om jag ska orka träna något idag. Jag har lite träningsvärk från igår. Per och jag har börjat gå på ett gruppträningspass på Söndagar. Det heter "Functional Toning" och man står och lyfter skivstänger och gör armhävningar och situps och sånt. Det är skönt att ha någon annan som säger åt en vad man ska göra, det är så lätt att fuska när man tränar ensam. Jag borde kanske börja nöta lite på löparskorna också, jag funderar på att haka på Startmilen i april.

Kommentera här: