Nyårslista

Imorgon beger jag mig mot obygden för att fira nyår (ja, alltså centrum på åland), med ett stopp för mellandagsfynd i Stockholm! Så här kommer en nyårslista jag hittade på min systers blogg!
 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

 Massa saker, haft min första semester någonsin till exempel.

Har du några nyårslöften?

 Att komma i superform och bli supervältränad!

Bästa köpet?

Pers playstation kanske, kul att hitta en så uppskattad present!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, tror inte det, jag har typ inga vänner.

Vilka länder besökte du?

Eh, åland? 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Kanske suttit lite mindre framför datorn... Men man kan ju inte träna jämt heller.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 Det har varit ett bra men jobbigt år. Hårt arbete lönar sig antar jag.

Favoritprogram på TV?

Historieätarna, Miss Marple och Doctor Who.

Bästa minnet från 2014?

Att få jobb som jag inte tycker är jobbiga att gå till! 

Vad ser du mest fram emot med år 2015?

Jag räknar med att få en riktig semester och möjligheten att resa lite längre bort.

Bästa boken du läste i år? 

Har inte läst någon bra bok i år.

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Att jag överhuvudtaget fått jobb, och sen som bonus ett som jag pluggat till!

Största framgång på det privata planet? 

All träning som visat resultat.

Största misstaget? 

Har jag gjort något så är det förträngt!

Vad spenderade du mest pengar på? 

Mat.

Något du önskade dig och fick? 

Jag får inte saker jag önskar mig, dem köper jag själv!

Något du önskade dig och inte fick? 

Jag har fortfarande inget körkort, haha. Tänkte att vilken idiot som helst kan köra bil (det har man ju märkt) men det tar en massa tid ändå!

Mest stolt över? 

 

Jag har mycket att vara stolt över, i år har jag jobbat hårt som sagt!

 

 

 

Kommentera här: