Överskattat?

Saker jag egentligen aldrig prövat men ändå tror att är överskattade:
  • Macarons, kakor som smakar maränger kan ju inte vara gott. Maränger är typ bara socker och äggvita = inte gott
  • Apples produkter, för det dubbla priset får man knappast dubbla kvalitet eller?
  • Solsemestrar, bränna sig kräft-röd första dagen och gå runt resten av vistelsen i berusat tillstånd? Eller kanske ett all-inclusive hotell fullt med skrikande barn och tjocka tyskar? Det kan inte vara kul.
  • Mobilt internet, för det räcker ju inte med att surfa hemma och på jobbet/skolan flera timmar om dagen, man måste vara uppkopplad JÄMT. Eh... nej.
  • Högtider såsom våffeldagen, kanelbullens dag och i synnerhet ålänningarnas lillajul (fast den har jag ioförsig firat för längesedan). Jag äter goda saker och är glad alla dagar.
Så! Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet! Jag har ett nytt kompendie om rapportering (tror jag) att läsa i!

Kommentera här: