Träning

Jag har kommit in i en riktig träningsperiod nu (eller den började faktiskt långt innan jul). Men det är så kul när man börjar märka resultat (för det tar ju ett litet tag), att man orkar lyfta tyngre vikter och springa snabbare. En riktig motivationshöjare!

Igår var jag på ett introduktionspass för Teamcycling (spinning), så nu vet jag hur man ställer in cykeln i rätt höjd osv. Så jag får se till att gå på ett pass någon dag. Själva cyklingpasset vi körde efteråt var så kort att jag inte blivit avskräckt ännu!
I morse blev det en sväng på gymmet bara eftersom jag ska på jobb ikväll. Det var fullt av damer i matchande t-shirts där. Det tyckte jag var lite kul.
Kolla förresten in mina nya promenadskor! Jag reafyndade dem på New Look för ca 200kr. Jag vågar dock inte använda dem ännu för det är så halt ute. Platåsulan ska alltså ge extra benträning när man är ute och promenerar.

Kommentera här: