Mellandagsrea

Blev en sväng i centum idag för att kolla in mellandagsrean. Det var rätt lugnt och skönt ute i butikerna, särskilt i jämförelse med hur det ser ut på Marieberg nu!
Jag fyndade iallafall ett par partybyxor från MQ och en trasmatts-kofta på Cubus.
Det ser ut att bli lite spinning ikväll trots att jag hade noll motivation först (så skönt att typ bara dö tv-serie-döden hemma i sängen när man äntligen kan pusta ut) men så tänker jag att det kommer att kännas skönt efteråt. 
Ifall någon undrar hur det gick med min springa varje dag fram till julafton utmaning så ser det ut såhär.
Jag försökte springa ikapp lite genom att köra dubbla varv på min löparrunda och alltså springa dubbelt så långt, men det räckte inte riktigt ända fram. Jag får ta och snickra ihop en ny löparutmaning snart. Jag måste ju få ut maximal nytta av mina super-skor med broddar!

Kommentera här: